20110202

TINGKATAN SATU

Aku dah sekolah menengah kowt. Bangga je mula mula. Dalam kegemilangan sekolah rendah tu last last aku tak dapat tawaran mana mana pown.Masuk la sekolah biasa tapi dia kena wajib duduk asrama la. Tak rasa apa apa pown sebab otak penuh dengan rasa teruja ni. Makin lama makin ramai orang keluar pergi tempat lain. Aku pown feed up aku pown join sekali keluar. Lepas tu masuk Ahmad High School. Seminggu je la sebab sekolah petang pancit aku.Haha.Lepas tu pulak masuk sekolah Dato' . Duk situ takdehala. Bahagia je.Belajar pown tak ade rasa apa la sangat. Membe membe pown ramai.Tetiba je dalam bulan Jun ada tawaran SBPI Pekan. Masuk je la. Time daftar aku dengan parent aku sama sama pelik apahal kena beli buku teks Bahasa Arab plak.Tu la start ngeri dia. Aku ada sumpahan tak boleh belajar Bahasa Arab ni. Time exam memang meniru habis la. Cikgu pown pelik je Exam kejap terer habis kejap hancur. Sekolah tu sekolah agama habis la. Lelaki perempuan tak boleh makan sama belajar sama. Kena hafal yassin semua. Sembahyang jangan cerita la. Kat situ ada sistem merit kesalahan la. Dalam ramai ramai form one aku punya paling tinggi. Kena la buat kerja amal la apa la. dalam agama sekolah tu dekat situ la aku kenal Green Day, Rancid tupac shakur lagi.Tu semua dakyah senior la. Kagum je. Classmate aku rasanya semua nerd la. Belajar je memanjang tapi rasanya tak la pandai pandai juga.Haha.Aku lak bodoh camtu la. Point dia sekolah ni ngeri. Dalam form one aku dah masuk empat sekolah.