20110201

SEKOLAH RENDAH

Aku sekolah rendah dekat SK Peramu jaya tahun 1998 kowt. Tu kira sekolah barula. Padahal ada lagi sekolah lain yang dekat. Alasan dia sebab sekolah tu pelajar dia pakai tie. Sekarang try kasi tie tengok aku pakai tak.Haha. Sekolah rendah apala sangat bangun pagi belajar rehat makan belajar balik. Aku rasa aku belajar dengan cikgu sama je dari darjah satu sampai enam. Macam tak belajar pown ada. Homework mesti nak siap punya. Siapa boleh siapkan time kelas terus tu kira cool la. Periksa pown tak rasa apa apa. Hujung tahun orang cakap muka dia ni lagi naik pentas. Balik sekolah la kalau best . Main kejar kejar main ice. Ice ni macam main kejar kejar la tapi kau kena tag semua orang kasi beku. Time sekolah kalau suruh lari ke main bola ke aku lah orang nya. Try suruh bercerita tak pown berpidato sure pengsan dekat stage tu. Tu sebab aku tak jadi pengawas kowt. Kalau nak bercakap dengan perempuan lagila tak nya. Takut Habis la. Pondan je selalu cakap dengan perempuan time sekolah rendah la.Haha.Hidup sekolah rendah simple sangat. Dah la banyak kena pengaruh dari tv. Balik rumah tengok rugrats hujung minggu ada Doraemon. Bodoh bodoh aku tak layan Ultraman la sebab Ultraman tu power dia limited.Tak Best. Dulu orang tanya besar nak jadi apa mesti jawab jurutera la. Kerja dia buat buat bangunan macam Lego tu. Kalau taw macam sekarang ni mesti dari dulu dah aku tukar cita cita.