20110705

SEDAR LA SIKIT

Apahal ni asyik post politik ni ? 
Poser la lu. Orang nak politik lu nak politik. Orang tu bersih lu nak bersih. Orang nak najib lu nak najib. Ini apahal gua pun dah masuk kancah politik. Lepas ni kalau lu nampak gua cakap lagi pasal politik. Lu tembak je. Kalau takat umur dua puluh nak bising pasal politik tak payah. Lu hidup makan subsidi hari hari. Abah gua umur 40++ relax je beliau. Lu nak taja hidup sendiri pun tak mampu. Jangan cakap la nak taja bini biarpun duk bersayang sayang dekat facebook tu. Lu nampak orang cina india ada sibuk ramai ramai berarak sini sana. Baik cari duit lagi baik apek jual sayur pun taw la. Lu nak cakap pasal kesedaran melayu. Lu sedar tak sedar lu orang melayu kena guna jadi pawn orang itu ini. Baik lu jaga diri. Fikir macam mana nak naik pointer ke macam mana nak settle subjek repeat semester depan ke. Esok esok orang berkereta lu naik moto 110 cc duk berdemonstrasi pasal minyak naik. Gua tulis ni sebab gua sendiri kena nasihat dengan pak cik yang masa gua sendiri belum lahir dia dah masuk hutan pergi perang penjajah. Hilang gua nak offer unifi dekat beliau.