20110624

   Ini pos gua yang ke 100. Dulu gua ingat tak ada la nak berkecimpung mana dalam blog blog ni. Sekarang alih alih dah 100. Power power. Gua dalam ni mencarut banyak merepek je. Sampai ada orang pernah cakap lu suka mencarut kan. Hidup gua sekarang berkerja. Waktu kerja banyak ikut suka hati gua la. Dah tentu gua nak kerja yang bangun lambat. Baru best. Bak kata bos gua "Lu kerja sekarang cari pengalaman duit tu tak penting sangat" Lepas tu bila tu kencing sales gua kepala hotak lu la kan.
  Sejak cuti ni banyak benda jadi dalam hidup gua. Rumah lama dah tak jejak. Membe gua mati ada kahwin pun ada. Hujung minggu ni baru kena seru balik. Cuti ni macam macam benda dah jadi dalam hidup gua. Benda yang tak jadi dalam cerita cinta korea pun jadi kat gua. Tu gua anti korea ni tak realistic la. Kalau mama gua taw dia pun gelak kat gua. Ni lagi Minggu ni saja dah dua kali gua dapat near death accident situation. Membe gua dah trauma dengan gaya pemanduan profesional gua. Bos gua dah nak band gua dari kereta saga kereta kebal company tu.
  Sebenarnya gua nak cerita dari post 1st tribute tu kering sampai yang ke 100th ni dah macam macam jadi. Gua pun dah banyak berubah. Makin keburuk pun ada gayanya kadang kadang. Satu je sama ex gua dah bertukar tukar kawan lelaki gua masih ditakuk lama. Tak naik lagi signbord la Ahmad Syzzwn maju 2011 gayanya.